ОДНОСИ У ГРУПАЦИЈИ

Групација ће радити системом интегрисаних редакција – заједничког деска у који се сливају, а одатле и дистрибуирају информације у различите медије исте групације, с тим што сваки медиј додаје и проширује своје виђење.
Данас су у Србији сви медији услед коришћења истих сервиса, агенција, претраживача... унификовани и личе једни на друге и када не припадају истој групацији. Зато корисници имају осећај да се свуда пише, слика и види исто. То донекле појачавају и лобисти, ПР агенције и спин мајстори, који за своје клијенте протурају исту причу у што више медија и тиме стварајући код публике осећај широке друштвене акције. Групација ће противно томе, на основу добијених података и утврђених чињеница заузети јасан став који ће јавно промовисати.
Групација се заснива на принципу интегрисаних редакција од којих свака следи своју специфичност приступа уређивачке политике: сваки тим има своје дресове, песме и навијаче. У оним тренуцима када неки од медија има сензационалну причу или откриће, прелази се на стратегију “срце лубенице” где остали медији групације причу промовишу, али не пуким преношењем већ додавањем специфичности сваког појединог медија: дигитални брзином пласирања, дневно издање краткоћом, јасношћу и убитачношћу, недељници аналитичношћу, а ТВ продукција посебним прилозима ... по принципу преузми најбоље и додај своје.
Одлуке о томе којим причама се прилази на тај начин доносе се на међуредакцијском колегијуму главних уредника.

  • Најновије
  • Најчитаније

Временска прогноза

Курсна листа

Анкета

Da li će biti i drugog talasa Korone