Lako je zaglaviti između zahteva na poslu i zanemarivanja zdravlja i porodice. Ali da biste dali najbolje od sebe i efikasno vodili kompaniju, ključno je da napravite prioritete u ravnoteži između posla i privatnog života i vodite računa o sebi.
Evo nekoliko saveta za održavanje zdrave ravnoteže između posla i privatnog života, koje prenosi portal Bankar.
Postavite granice:Možda volite da radite non-stop i budete na raspolaganju u svakom trenutku, ali to može brzo dovesti do izgaranja i iscrpljenosti. Razmislite o kupovini slušalica kojim ćete ograničiti nivo buke i ujedno blokirali smetnje, ali i signalizirati kolegama da ste fokusirani na posao. Ovo vam može pomoći da stvorite jasne granice i zadržite fokus tokom dana.
Pravite pauze: Važno je da pravite redovne pauze tokom dana kako biste "napunili baterije" i ponovo fokusirali. Razmislite o kupovini visokog stola ili ergonomske kancelarijske stolice kako biste podstakli telo na dobro držanje i smanjili fizički napor tokom dugih radnih sati.
Vodite računa o sebi: Redovno odvajajte vreme za aktivnosti koje podstiču vaše tijelo i um, kao što su vežbanje, zdrava ishrana i opuštanje. Razmislite o aplikaciji koja prati fizičku aktivnost ili pomaže u meditaciji što vam može pomoći da ostanete na pravom putu ka svojim zdravstvenim ciljevima.
Povežite se sa voljenim osobama: Održavanje jakih veza sa porodicom i prijateljima je ključno za dobro zdravlje i raspoloženje. Razmislite o kupovini visokokvalitetnog softvera za kameru ili video konferencije kako bi virtuelni sastanci s onima koji vam nisu blizu bili realističniji i prisniji.
Samo kada dajete prioritet onome što će izbalansirati vaš poslovni i privatni život, te kada vodite računa o sebi, možete dati najbolje od sebe da bi bili pravi i efikasno kao rukovodioci.