„Kinesko tržište automobila se jasno deli na pobednike i gubitnike, to postaje očigledno. Pobednika je veoma malo, gubitnika mnogo“, rekao je osnivač konsultantske agencije „Automobiliti“ Bil Ruso.
Prodaja kineskih putničkih automobila je u prvom kvartalu ove godine opala za 13 odsto, ali prodaja električnih vozila i hibrida je u istom periodu porasla za 22 odsto.
BYD je posebno uspešna u prodaji hibridnih automobila, koji predstavljaju više od 50 odsto ovogodišnje prodaje firme.
Kompanija „Tesla“ je početkom januara smanjila cene svojih vozila na kineskom tržištu, za šest do 14 odsto, što je uticalo na rast prodaje „Teslinih“vozila od 27 odsto u prvom kvartalu.
„Tesla“ želi da zauzme veći udeo na ključnom kineskom tržištu, što će biti presudno za rast ove kompanije, rekao je analitičar američke investicione firme „Vedbuš“ Danijel Iv.
Glas javnosti/Tanjug