- Započela sam preduzetnički put kao personalni trener, ali sam otkrila da prodaja tih usluga znači da ću uvek menjati svoje vreme za novac. Da biste ostvarili pasivni prihod, morate ponuditi proizvod koji ne zahteva toliko energije za stvaranje i isporuku proizvoda.
Ističe i automatsko generisanje tokova prodaje, kao proces koji klijent doživljava pre nego što obavi kupovinu. Klijenti je prvo pronalaze na društvenim mrežama, a zatim prolaze kroz njen tok prodaje: prijavljuju se na njenu mejling listu, gde im se šalju ponude proizvoda.
Drugi savet je -
ne pokušavajte da izmišljate toplu vodu (2).
- Vidim da se mnogi ljudi previše trude da izmisle nešto potpuno novo, kako bi svoj biznis na društvenim mrežama doveli u centar pažnje. Ali, nakon što sam stekla 109.100 TikTok pratilaca, naučila sam da je ključ za širenje virala i rast publike proučavanje onoga što funkcioniše za druge. Naravno, želite da budete originalni, ali trebalo bi da objavljujete sadržaj koji ljudi već smatraju zanimljivim - kaže Šenon.
Fokusirajte se na rešavanje problema (3). Ova mlada Amerikanka kaže da je glavni cilj svakog poslovanja prodaja proizvoda ili usluge.
- Ali na kraju krajeva, nikoga nije briga za ono što prodajete, ljudi brinu o svojim ciljevima, sopstvenim snovima i sopstvenim problemima. Želite da indirektno plasirate svoj proizvod na način koji naglašava to kako on može pomoći u ispunjavanju potreba vaše publike, tj. kako im može pomoći da postignu cilj - ističe Šenon.
Bitno je svakako i da se
povežete sa svojom publikom (4).
- Pojedinačni postovi na Instagramu ili TikTok-u su odlični za pružanje vrednosti i zabave vašoj publici, ali je skoro nemoguće da vas ona upozna kroz te objave. Važno je imati vezu sa svojom publikom, tako da vas ljudi upoznaju, da počinu da veruju u ono što govorite i šta prodajete, što će dovesti do veće prodaje. Direktno sarađujem sa publikom tako što odgovaram na njihove komentare i poruke, ili pravim lajv snimke na mreži.
I na kraju, Šenon savetuje da budete selektivni po pitanju promocije (5). Šta to znači?
Visok nivo ljudi koji aktivno promovišu vaš proizvod; ako ih je dosta, znate da je proizvod dobar.
Niska stopa povraćaja: ako proizvod ima visoku stopu povraćaja, to znači da je mnogo ljudi njime nezadovoljno.
Promovisanje proizvoda sa visokim stopama refundiranja može smanjiti poverenje publike u vas.
Pozitivne kritike na Guglu dosta govore o proizvodu, i mnogi se tim putem informišu, pa je važno povesti računa i o tome.