"Northern Railway" je apelovala na javnost da se suzdrži od "gledanja sadržaja koji nije prikladan tokom putovanja na posao", što uključuje eksplicitan materijal. Kompanija je takođe savetovala putnicima da izbegavaju ružne reči i uvredljive teme.
"Milioni ljudi dobrodošli su na naše stanice i u naše vozove svake godine, a pristup sigurnom i pouzdanom internetu sastavni je deo očekivanja naših putnika. Međutim, važno je da ljudi upamte da neki sadržaji nisu prikladni za gledanje ili slušanje. Kao takvo, ako nešto nije prikladno za posao, više je nego verovatno da nije prikladno ni na našim stanicama ili u našim vozovima, pa zato pričekajte dok ne dođete kući", poručila je Triša Vilijams, glavna operativna direktorka u "Northernu".
Wi-Fi kompanije "Northern" na njihovim stanicama i u njihovim vozovima isporučuje se u partnerstvu s "Friendly WI-FI", standardom sigurnog sertifikovanja javnog Wi-Fi-a koji je pokrenula britanska vlada. "Friendly Wi-Fi" ima za cilj da uveri korisnike da usluga zadovoljava minimalne standarde filtriranja, posebno u područjima gde su prisutna deca.
"Uzbuđeni smo što ćemo raditi sa kompanijom Northern kao sertifikovanim železničkim operaterom. Bili su profesionalni tokom celog procesa postizanja standarda kako bi osigurali izvrsno onlajn iskustvo za sve svoje klijente", rekla je Bej Smit, direktorka kompanije, prenosi index.hr.
Glas javnost/Index.hr