Do otkrića su došli nakon proučavanja 92.433 Amazon recenzija 54 proizvoda uključujući torbe, cipele i mobilne telefone.
Oni koji sadrže lično mišljenje smatrani su najkorisnijim, posebno ako su praćeni zakletvom ili dve.
Testovi na 300 ljudi su takođe otkrili da ih stavljanjem psovki u recenzije čini autentičnijim.
„Otkrili smo da je vulgarnost povećala uočenu korisnost recenzija za koje se činilo da su zasnovane na činjenicama. Može stvoriti utisak autentičnosti i povezanosti i povezuje se sa većom ubedljivošću. Ovi nalazi su u skladu sa istraživanjem koje pokazuje da se učtiv jezik može smatrati proračunatim i neautentičan“, rekao je profesor Bili Sung, koji je vodio studiju.
Profesor Sung sa Univerziteta Kurtin u Pertu, dodao je sledeće:
„Naši nalazi ukazuju na to da postoji emocionalna ‘slatka tačka’ u kojoj govornik koji daje premalo emocionalnih informacija može izgledati kao neautentičan. Previše ih može učiniti iracionalnim“.
Rekao je da bi sajtovi mogli da podstaknu potrošače da pišu iskrenije i korisnije kritike dozvoljavajući psovke.
Zapratite naš TELEGRAM kanal za najnovije i najvažnije vesti
Glas javnosti/N01S