Glas Javnosti

ISTRAŽIVANJE POKAZALO: Ljudi koji psuju deluju iskrenije i ubedljivije

Zanimljivosti
Autor: Glas javnosti

Kupci su ocenili onlajn recenzije proizvoda korisnijima ako su uključivale psovke, otkrili su stručnjaci.

Do otkrića su došli nakon proučavanja 92.433 Amazon recenzija 54 proizvoda uključujući torbe, cipele i mobilne telefone.


Oni koji sadrže lično mišljenje smatrani su najkorisnijim, posebno ako su praćeni zakletvom ili dve.

Testovi na 300 ljudi su takođe otkrili da ih stavljanjem psovki u recenzije čini autentičnijim.


„Otkrili smo da je vulgarnost povećala uočenu korisnost recenzija za koje se činilo da su zasnovane na činjenicama. Može stvoriti utisak autentičnosti i povezanosti i povezuje se sa većom ubedljivošću. Ovi nalazi su u skladu sa istraživanjem koje pokazuje da se učtiv jezik može smatrati proračunatim i neautentičan“, rekao je profesor Bili Sung, koji je vodio studiju.

Profesor Sung sa Univerziteta Kurtin u Pertu, dodao je sledeće:


„Naši nalazi ukazuju na to da postoji emocionalna ‘slatka tačka’ u kojoj govornik koji daje premalo emocionalnih informacija može izgledati kao neautentičan. Previše ih može učiniti iracionalnim“.

Rekao je da bi sajtovi mogli da podstaknu potrošače da pišu iskrenije i korisnije kritike dozvoljavajući psovke.

Zapratite naš TELEGRAM kanal za najnovije i najvažnije vesti

Glas javnosti/N01S

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR