Glas Javnosti

HRANA UMESTO PILULA: Čokolada nije jedina koja će vas oraspoložiti! Spisak će vas IZNENADITI

Hrana
Autor: Glas javnosti

Postoje brojne namirnice koje nam mogu pomoći da se izborimo sa depresivnim stanjem i koje će stimulisati hormon sreće.

Sledeći put kada budete depresivni, nemojte odmah posegnuti za lekovima, jer postoje neke namirnice koje mogu biti od velike koristi u otklanjanju iste, ali i za stimulisanje serotonina, tj. hormona sreće.

Depresija je stanje koje može biti vrlo teško i može zadavati brojne probleme, piše Agroinfo. Evo nekih namirnica koje će vam sigurno pomoći da se lakše izborite sa ovim stanjem. 

Crna čokolada
Podstiče lučenje endorfina, koji stvara osećaj dobrobiti i zadovoljstva. A sadrži i serotonin, koji otklanja loše raspoloženje i služi kao antidepresiv. Naravno, ne treba preterivati – nekoliko komadića na dan je sasvim dovoljno.

Kokos
Iako ga većinom nalazimo u nezdravim poslasticama, kokos sadrži trigliceride srednjeg lanca, koji podižu raspoloženje i dobri su za zdravlje mozga. Ipak, u ove svrhe se ne preporučuje kokosovo mleko.

Paradajz
Sve vrste paradajza sadrže supstancu poznatu kao likopen. Ovaj antioksidans štiti mozak, a za najbolje rezultate paradajz jedite sa maslinovim uljem da bi poboljšali apsopciju likopena.

Med
Dobar je za zdravlje, a sadrži i kaempferol i kvercetin, antioksidantne flavonoide, koji sprečavaju depresiju i održavaju mozak zdravim. I, naravno, neuporedivo je bolja zamena za šećer.

Jaja
Naša omiljena namirnica za doručak sadrži cink, vitamin B, jod, omega-3 masne kiseline i proteine. Ne samo da vas ovo snabdeva energijom, već su jaja i vrlo hranjiva.

Blitva
Blitva sadrži mnogo magnezijuma koji je vitalan u biohemijskoj reakciji kojom se povećava nivo energije u ljudskom telu. Istraživanja su pokazala da niži nivo magnezijuma ima veze sa povećanjem depresije. 

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS

POVEZANE VESTI




KOMENTAR







AKTUELNE VESTI S MREŽA


HOROSKOP