Američki glumac Džoni Dep postaće vlasnik najvećeg reklamnog ugovora u istoriji muškog parfema, javlja „Varajeti”. Junak „Pirata sa Kariba” pristao je, navodno, da ponovo postane lice mirisa „Dior Sauvage” za 20 miliona dolara. Predstavnici Depa i „Diora” nisu želeli da komentarišu ovu vest.
To je znatno više od ugovora koji je sa modnom kućom „Dior” potpisao Robert Patinson (12 miliona dolara) i Bred Pit sa „Šanelom” (7 miliona dolara). U proseku, zvezde dobijaju od 3 do 6 miliona dolara za reklamu. Džoni Dep reklamira ovaj parfem od 2015. godine, a nakon pobede na suđenju bivšoj supruzi Amber Herd prodaja parfema značajno je porasla.
Glumac poznat po ulogama neobičnih i ekscentričnih likova vratio se u svet filma ulogom francuskog kralja Luja XV u istorijskoj drami „Žan di Bari” koja sutra otvara Kanski festival. Dep planira da se vrati i režiji biografskim filmom o slavnom italijanskom slikaru Amedeu Modiljaniju.