Pretplatnici su godinama tražili od Netflix-a jeftiniji model pretplate, a izgleda da će sredinom godine to i dobiti, ali uz reklame.
Izvršni direktor Netflix-a Ted Sarandos potvrdio je vest o kojoj se već dugo priča, a to je uvođenje potpuno novog modela pretplate. Prema izveštaju Hollyvood Reporter-a, Sarandos je podelio informacije tokom Cannes Lions festivala oglašavanja 23. juna 2022. prenosi Telegraf
Sarandos je rekao da je njegova kompanija "zapostavila segment tržišta, odnosno korisnike kojima ne smetaju reklame i kojima nije problem da ih gledaju, ako bi to značilo da će plaćati manje".
Kompanija uvodi novi model pretplate koji je jeftiniji, možda ćete se predomisliti i ostati - ako vam ne smetaju reklame.
Portal Makeuseof je napravio poređenje sa drugim popularnim američkim striming servisima i zaključio da će novi plan pretplate koštati između 5 i 7 evra i da će "servirati" između 8 i 23 reklame na sat.
Tačan datum uvođenja novog modela još nije poznat, ali govori se da će biti do kraja godine.