Prema pisanju nemačkog lista, Primark-ova prodaja zabeležila je oštar pad. Naime, modni lanac imao je prodaju od 916 miliona evra u 2019. godini, a dve godine kasnije ta cifra je bila samo 380 miliona evra.
U januaru ove godine, Primark je već tada najavio zatvaranje dve radnje, u Berlinu i Vajterštatu.
Međutim, brend je tada imao otpimistične procene za nastavak poslovanja
- Ostali smo posvećeni našoj lojalnim potrošačima na ovom bitnom tržištu i sada istaržujemo opcije da učinimo naše poslovanje u Nemačkoj ponovo profitabilnim na duže staze - rekli su tada.
Ipak, svega nekoliko meseci kasnije, nemački lista javlja da je u planu zatvaranje još četiri radnje.
Oko 420 radnika ostaće bez posla ovim zatvaranjem. U pismu koje je menadžment poslao zaposlenima, modni lanac navodi da je "prezastupljen" u regionu
Dodatno, profitabilnost Primark-ovih radnji, koje su pogođene zatvaranjem, je na "neprihvatljivom nivou".
U narednom koraku, menadžment će početi pregovore sa zaposlenima o planovima zatvaranja.
- Žao nam je ako su viškovi potrebni, ali planirane mere su neizbežne - rekli su.
Glas javnosti/Telegraf Biz
57 min