Putnici u avionu su ispričali kako je osoblje koristilo dezinfekciono sredstvo sa mirisom vanile dok su se vraćali u Atlantu u petak uveče, gde je avion temeljno očišćen. Posle pet sati čekanja, dok je posada menjala tepih, putnici su na društvenim mrežama objavili da je avion bio čak čistiji nego kada su se prvi put ukrcali.
"Sve je užasno smrdelo"
Nakon leta od 8 sati i 13 minuta, avion je konačno sleteo u Barselonu u 17:10, sa osam sati zakašnjenja. Na tviteru se pojavila ispovest devojke jednog od putnika, koja je tvrdila da je izmet klizio po avionu.
"Moj partner je bio na tom letu! Bilo je prilično loše. Kapljalo je niz prolaz, užasno je smrdelo. Dezinfekciono sredstvo sa mirisom vanile korišćeno u avionu samo je učinilo da miriše na vaniliju. Nakon što je avion sleteo, on je temeljno očišćen. Otišli su tek oko 2:30 ujutru. Let su dočekala vozila hitne pomoći, a hitna pomoć je iznela bolesnog putnika iz aviona. Moj partner je rekao da je avion bio čistiji kada su se vratili u 2 sata ujutru nego kada su prvi put ušli. Nema ni mirisa., navela je.
Nakon nje, na istoj mreži su se oglasili i sami putnici aviona.
"Moja žena i ja smo bili na letu. Bio je nered. Piloti su doneli ispravnu odluku da se okrenu. Zemaljska posada je iščupala tepih i stavila novi. S obzirom na okolnosti, zemaljska posada je uradila odličan posao, zajedno sa posadom iz aviona i pilotima“, napisao je Džon Herdt.
Little Xansby is real for that
— Domingo Bandido (@DomingoBandido) September 5, 2023
U tekstualnoj poruci poslatoj Kontroli letenja, kapetan je bio više nego sažet u objašnjavanju problema: „Skreni na ATL — dijareja putnika po celom avionu — biološka opasnost“.
"To je biološka opasnost"
Audio snimci kontrole vazdušnog saobraćaja takođe otkrivaju kako jedan od pilota potvrđuje situaciju preko radija, rekavši: „To je samo biološka opasnost, imali smo putnika koji je imao dijareju po celom avionu pa žele da se vratimo u Atlantu", rekao je.
Avion su na zemlji dočekala vozila hitne pomoći koja su putnika izvukla iz aviona pre nego što je očišćen. Iako je Delta priznala da je let naišao na neočekivani medicinski događaj, avio-kompanija je ostala još uvek nema u vezi sa pojedinostima.
"Naši timovi su radili što je brže i bezbednije moguće kako bi temeljno očistili avion i doveli naše klijente do konačnog odredišta. Iskreno se izvinjavamo našim klijentima zbog kašnjenja i neprijatnosti i što smo poremetili njihove planove putovanja", napisala je aviokompanija u saopštenju,
Kako je Dejli mejl objavio u saopštenju kompanije koje su dobili, navodi se da će avion nastaviti sa letenjem u sklopu kompanije.
Glas javnosti/B01S