Šolje, tanjiri, kuhinjske krpe, magneti, jastuci i plišani medvedi su glavni predmeti kojima se izlozi već pune povodom obeležavanja krunisanja kralja Čarlsa 6. maja, preneo je Rojters.
Pojedini prodavci se nadaju da će još nešto privući oko potrošača.
U Vindzoru, na periferiji Londona i domu kraljevske porodice, pivara Vindzor i Iton stvorila je novo pivo Povratak kralja, koje se pravi na licu mesta od organskih sastojaka.
„Sam naziv je zaista proizašao iz spoznaje da za poslednjih hiljadu godina... verovatno smo oko 850 godina imali kraljeve. Ali... tokom vecĚine života ljudi u ovoj zemlji, imali smo kraljicu”, izjavio je direktor marketinga Bob Morison britanskoj agenciji tokom posete pivari.
Prema njegovim rečima, ideja je da se prepozna prekretnica reči - kralj.
Proizvođač igračaka Mečboks, između ostalog, prodaje kartašku igru Top Tramps u verziji „Kralj i kraljica”.
Proizvođač keksa Mekvitis prodaje ograničenu seriju keksa u konzervama koja predstavljaju omaž ljubavi Čarlsa i njegove žene Kamile prema prirodi, kao i hobi monarha - akvarel, dok se u brojnim supermarketima prodaju čajevi ili penušava vina sa specijalnom etiketom.
Džon Livajs partneršip, vlasnik istoimene robne kuće i lanca supermarketa Vajtroz, rekao je prošle nedelje da je pretraga proizvoda specijalno napravljenih za krunisanje na njegovom sajtu porasla za 262 odsto u odnosu na prethodnu sedmicu, prenosi Tanjug.
8 min