Glas Javnosti

Restoran privukao pažnju neobičnim natpisom

Ekonomija
Autor: Glas javnosti

Restoran "Am Ankerplatz" u Bizingu (Šlezvig-Holštajn) privukao je pažnju neuobičajenim natpisom.

Na tabli ispred restorana piše:

- Molimo budite ljubazni prema našem osoblju! Konobare je još uvek teže pronaći nego goste.

Vlasnica Melani Hajn objasnila je za portal kreiszeitung.de da je nepristojno ponašanje prema osoblju postalo sve učestalije. Natpisom je želela da pošalje jasnu poruku, ali bez ličnog prozivanja. Reakcije gostiju bile su uglavnom pozitivne, a mnogi su molbu shvatili sa dozom humora.


Podrška na Fejsbuku

Natpis je izazvao i brojne pozitivne komentare na Fejsbuku. Članovi jedne grupe za turiste u Bizingu izrazili su razumevanje i podršku. Mnogi su istakli važnost poštovanja prema ljudima koji rade u uslužnim delatnostima.

"Tužno je što to uopšte mora da se napiše, jer se većina gostiju ponaša vrlo nepravedno prema osoblju. To dobro poznajem, posebno od onih koji se žale na sve jer nemaju ništa bolje da rade", napisala je jedna korisnica.


Akcija je ocenjena kao važna i vredna podrške. Komentari poput "Čovečnost ne bi smela da postane nepoznat pojam" odražavaju opšte mišljene.




Glas javnosti/ T02S

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR