Ranije ovog meseca, Mekmilon je za CNBC rekao da je stopa krađe viša nego ikada i da će biti posledica "ako se ne ispravi tokom vremena". Od tada se javilo više od 100 Volmartovih kupaca, bivših i sadašnjih zaposlenih, moleći trgovca da se manje oslanja na samouslužne kase.
- Moraju ponovo da angažuju kasire i ukinu toliki broj samostalnih naplata - rekla je Mindi Stenli, kupac Volmarta u Kentakiju.
- Rekla bih da gube mnogo zbog toga. prenosi Business Insider.
Na pitanje Insajdera o navodima kupaca i zaposlenih, kao i koje alate koriste za sprečavanje krađe, da li samousluživanje predstavlja dodatne rizike na poslovanje i slično, kompanija je odbila da odgovori.
Rojters je kako navodi Insajder, pre sedam godina izvestio da najveći svetski trgovac na malo verovatno gubi oko 1% svog prihoda u SAD, ili otprilike 3 milijarde dolara svake godine, zbog krađe kupaca i zaposlenih.
- Iako ne razgovaramo o detaljima vezanim za ilegalne aktivnosti u našim prodavnicama, mi stalno istražujemo efikasne načine da zaštitimo robu, održimo niske cene i obezbedimo bezbedno okruženje za milione kupaca koje opslužujemo nedeljno - rekao je portparol Volmarta za Insajder u saopštenju.
Jedan kupac iz Misisipija istakao je da ne koristi samouslužne kase zato što nekome oduzimaju posao.
- Više bih voleo da vidim osobu koja me uslužuje nego hladnokrvnu mašinu - dodao je.
Stručnjaci za bezbednost se slažu da samoprovera otežava sprečavanje krađe.
- Prodavci uglavnom razmišljaju o samousluživanju kroz perspektivu finansijske uštede i korisničkog iskustva. Ali to inherentno znači da će biti manje pažnje na transakciju. I biće više prilika da ljudi skloni krađi budu nepošteni - kaže Met Keli, stručnjak za prevenciju gubitaka u kompaniji za bezbednosna rešenja LiveView Technologies.
6 sati