Glas Javnosti

BUS PLUSU ODZVONILO? Šapić najavio raskid ugovora sa Kentartom, a evo šta je rekao o PLAĆANJU PENALA

Društvo
Autor: Glas javnosti

Aleksandar Šapić je odbornicima gradske skupštine saopštio da se planira raskid ugovora sa Kentkartom, kompanijom koja se bavi prodajom i kontrolom karata u gradskom prevozu.

Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić rekao je na sednici Skupštine Grada da će konačno biti raskinut ugovor sa Kentkartom, ali da Grad neće plaćati penale. Po rečima gradonačelnika, razlog zašto Grad ne plaća penale je zato što smo imali malo sreće.

“Treća stvar o kojoj bih želeo da pričam je raskid ugovora sa Kentkartom, o čemu sam i ranije govorio. Ali imate nestrpljive medije i političare koji misle da ako se ne uradi sve u dva dana, onda se odustaje. Ovo je samo dokaz da mi ne odustajemo. Trajali su razgovori i pregovori, a biće onako kako smo rekli. Biće raskid ugovora, Gradu će se vratiti uloga naplate karata, posle 12 godina novac će se vratiti u Upravu Grada. Neće biti penala, imali smo sreće, a zašto ih nema – pa ni njima se više ovo ne isplati. Donećemo odluku o informativnim tablama što ćemo nadam se implementirati do kraja godine. Svaka Skupština stanara će imati svoju info tablu na kojoj će biti servisne informacije koje za njih Grad radi“, izjavio je Šapić.

Pitanje raskida ugovora sa Kentkartom, koje je 20. tačka na dnevnom redu može biti jedno od ključnih tema oko koje će vlast i opozicija „ukrstiti koplja“ na sednici.

Još u septembru, gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić najavio je raskid ugovora sa firmom Kentkart i poručio da će Grad da plati penale zbog raskida ugovora, prenosi Nova.rs. Uporedo, osnovano je novo preduzeće za naplatu karata, čime je dupliran posao u glavnom gradu.

Samo pre mesec dana, Nova ekonomija je objavila da JKP „Naplata prevozne usluge“ planira da firmi Kentkart dodeli ugovor za eksploataciju i održavanje za naplatu karata.

Sada će ugovor biti raskinut, pa će Grad u potpunosti preuzeti brigu o naplati karata. Nakon toga biće izabran partner koji će raditi održavanje sistema, što ne isključuju mogućnost da Kentkart i dalje bude u sistemu.

U ovom trenutku nije poznato da li će i koliko ovakvo rešenje biti isplativije za Beograđane, piše Nova.rs.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR