Broj trotineta će se ograničiti u delovima grada gde postoji prevelika ponuda i žalbe se gomilaju zbog nepropisnog parkiranja na trotoaru. Takvo parkiranje više neće biti dozvoljeno, a digitalna kontrolna tabla će omogućiti nadzor kretanja i parkiranja svakog pojedinačnog trotineta i time će se dosledno kažnjavati nepropisno parkirani dvotočkaši. Firme koje iznajmljuju e-trotinete će biti odgovorne za njihovo propisno parkiranje, u suprotnom će biti kažnjavane, dok će u određenim zonama biti zabranjena vožnja u potpunosti.
Sa novom strategijom grad Beč želi da okonča haos na trotoarima. Istovremeno će šering ponuda da bude proširena i poboljšana tamo gde postoji potreba za e-trotinetima. Usluga iznajmljivanja električnih trotineta se nadovezuje na usluge javnog prevoza, posebno na putu od poslednje stanice gradskog prevoza do kuće na periferiji grada, piše portal Ekapija.
Anketa koju je sprovela bečka Agencija za mobinost pokazala je da velika većina Bečlija želi da se jasno reguliše saobraćaj e-trotineta, posebno kada je njihovo parkiranje u pitanju.