Da li ste imali problem da prostim skrolovanjem pronađete razgovore sa prijateljima ili porodicom od silnih poruka koje su vam slale firme, ali i obrnuto? Ne više. Najpopularnija aplikacija za dopisivanje u Srbiji, Viber, je sada razgraničila te dve vrste komunikacija i predstavila Poslovni Inboks, poseban odeljak u kom ćete moći da pronađete sve razgovore sa brendovima. Ovaj potez neće samo rasteretiti vaš početni ekran, već i pružiti zaštitu od prevaranata.
Ukoliko još uvek niste imali priliku da primite poruku od strane zvaničnog naloga neke firme, odnosno brenda, ili ste takve poruke nedavno obrisali, Poslovni inboks će vam biti aktiviran kada primite svoju prvu, odnosno novu poslovnu poruku. Ipak, ukoliko su se takve poruke već nalazile u vašem inboksu, na vrhu ćete sada videti poseban odeljak, gde su sve poslovne poruke automatski grupisane. Novi prostor omogućava korisnicima da po svojoj želji organizuju interakcije sa brendovima na način koji im najviše odgovara, i to da:
Još jedna novina koju je Viber predstavio jesu Komercijalni nalozi, pomoću kojih će biti moguće pronaći sve načine da se ostvari interakcija sa brendom na jednom mestu.
Viber tvrdi da će novi i pretraživi Komercijalni nalozi dodatno osnažiti korisnike tako što će moći da direktno pronađu brendove po izboru i proaktivno započnu komunikaciju sa njima. Komercijalni nalozi će učiniti iskustvo korišćenja Viber-a dodatno pogodnim, jer će potencijalni kupci koji budu poželeli da uspostave kontakt sa nekim brendom ili kompanijom na Viber-u moći da izaberu kanal komunikacije koji im najviše odgovara i time uživaju u sličnom doživljaju korišćenja posebne aplikacije unutar samog Vibera. Istovremeno, brendovi će moći da dodatno usmere svoju komunikaciju ka svojim kupcima i klijentima – i na lagodan način kreiraju vrhunski i savremeni poslovni ambijent.