Prema podacima LSEG-a, prihodi u trećem kvartalu koji je završen u septembru porastao je 5% na 1,19 milijardi dolara, nadmašivši očekivanja analitičara od 1,11 milijardi dolara.
Akcije Snepa su se, međutim, zahuktale u produženom trgovanju nakon što su porasle za čak 14% nakon rezultata pošto su neki analitičari izrazili sumnju u sposobnost kompanije da se održi suočeni sa oštrom konkurencijom većih rivala, uključujući Metu (META.O).
Iako se kompanija vratila rastu, ostaje zabrinutost da li može da se vrati na dvocifreni rast, rekao je analitičar Skot Kesler.
Za četvrti kvartal, kompanija iz Santa Monike, Kalifornija, očekuje da će prihod biti između 1,32 i 1,38 milijardi dolara. Analitičari su očekivali prihod od 1,33 milijarde dolara.
Snep je, međutim, rekao da vidi rizik za svoju prodaju u četvrtom kvartalu jer bi rat na Bliskom istoku mogao da smanji potrošnju velikog broja reklamnih kampanja orijentisanih na brend.
Usluga pretplate kompanije društvenih medija, Snapchat+, koja daje pretplatnicima pristup ekskluzivnim funkcijama i funkcijama pre objavljivanja i košta 3,99 dolara mesečno, pogodila je više od 5 miliona članova u trećem kvartalu.
„Mislim da ono što vidite je rad koji počinje da se pojavljuje u izlazu i osnovni napredak koji ostvarujemo sa platformom za oglašavanje, a to se prikazuje u ARPU-u (prosečan prihod po korisniku), što je odlična vest za posao“, rekao je analitičarima izvršni direktor Evan Spigel.
Dnevno aktivnih korisnika na Snapchatu bilo je 406 miliona, što je nadmašilo očekivanja Volstrita od 405,7 miliona.
„Rizici ostaju na mestu za sledeću godinu, jer će Snep i dalje morati da uradi mnogo bolje od ovoga da bi povratio izgubljeno tlo“, rekao je Tomas Monteiro, viši analitičar Investing.com.
Snepov neto gubitak se povećao na 368 miliona dolara u kvartalu sa 360 miliona dolara godinu dana ranije.
Akcije kompanije bile su neznatno veće na 9,75 dolara u trgovanju posle radnog vremena.