„Odlažemo ponovno pokretanje ‘Blue Verified’ dok ne budemo sigurni da neće biti lažnog predstavljanja. Verovatno ćemo koristiti različite boje oznaka za organizacije i za pojedince“, napisao je Mask u tvitu.
Priželjkivana plava oznaka pre je bila rezervisana za proverene naloge političara, poznatih ličnosti, novinara i drugih javnih osoba, piše N1.
Opcija pretplate, otvorena za svakoga ko je spreman da plati, uvedena je ranije ovog meseca kako bi pomogla Tviteru da poveća prihod dok se Musk bori da zadrži oglašivače.
Tviter je obustavio tu novu uslugu pretplate na plavu oznaku od 8 dolara, jer su lažni nalozi rasli kao pečurke posle kiše i najavio da će Tviterova usluga pretplate za plavu oznake biti vraćena 29. novembra.
Holding off relaunch of Blue Verified until there is high confidence of stopping impersonation.
— Elon Musk (@elonmusk) November 22, 2022
Will probably use different color check for organizations than individuals.
Mask je takođe naveo da je Tviter prošle nedelje dodao 1,6 miliona korisnika, što je „još jedan rekord svih vremena“.
Oglašivači na Tviteru, uključujući velike kompanije kao što su General Motors, Mondelez International, Volkswagen AG, obustavili su privremeno oglašavanje na platformi.
Procenjuje se da su stotine zaposlenih Tvitera takođe dale otkaz prošle nedelje, nakon što je Mask u četvrtak dao rok da se zaposleni prijave za „duge radne sate visokog intenziteta“ ili da odu.