Mnogim malim biznisima potrebna je pomoć oko izrade i vođenja veb stranica. Pritom nije toliko bitno da je dizajn savršen, jer čak i najjednostavnija stranica može podstaći razvoj biznisa. Samo bi trebalo paziti na nekoliko ključnih stvari.
Brajan Sater (Brian Sutter), stručnjak za onlajn marketing, upozorio je na 15 najbitnijih stvari na koje morate obratiti pažnju pri izradi sajta.
Lako pamtljiva adresa
Izbegavajte URL koji sadrži .net ili .biz, čak i ako to znači da ćete morati isprobati nekoliko drugih domena pre nego što pronađete najbolju, prenosi portal Ekapija.
Veb stranica vam služi da privučete promet, stoga recite klijentima i mušterijama gde da idu.
Vaša lokacija na karti
Ljudima je lakše da pronađu lokaciju koju vide na mapi. Tako dobiju uvid koliko su udaljeni od vas.
Mejl adresa
Nemojte koristiti besplatnu mejl adresu. Uz veb stranicu zatražite i odgovarajući mejl. Hosting kompanije uglavnom nude mejl adresu u paketu sa stranicom.
Kategorija s navedenim proizvodima i uslugama
Ljudi vašu stranicu posećuju da bi saznali čime se bavite. Žele znati da li imi na koji način možete pomoći. Detaljno im opišite kako im vaš posao može olakšati život. Uključite i gomilu fotografija.
Stranica "O nama"
U nekoliko pausa opišite ljude koji stoji iza vašeg biznisa. Potom dodajte nekoliko pasusa u kojima navodite razloge za pokretanje biznisa. Zapamtite: ljudi žele da posluju s onima kojima veruju. Stoga im dajte dovoljno informacija da vas upoznaju, zavole, i da vam pruže poverenje.
Ovo je samo još jedan od načina na koje vas ljudi mogu kontaktirati. Nekim ljudima je draže da ispune obrazac, nego da vas zovu, ili da pišu mejl. Pružite im tu opciju.
Poziv na delovanje
Tu prestajete da delite informacije, i tražite od ljudi da vas posete. Na vašoj stranici mora postojati jedan konkretan poziv na delovanje, na primer: "Posetiti našu prodavnicu" ili "Napravite rezervaciju", ili jednostavno "Nazovite nas". Takvu izjavu stavite ili na zaglavlje stranice, ili u zasebnu kategoriju
Optimizujte tagove i meta opis
Kako bi optimizovali stranicu za pretraživanje, pišite jedinstvene i primamljive naslove tagova i meta opis za svaku stranicu.
Iskustva
I marketingu postoji jedan problem - ljudi često ne veruju vama. Ali zato veruju onome šta drugi imaju da kažu o vama. Čak i ako je reč o samo jednom iskustvu, stavite ga na stranicu. To će vam doneti više posla i više svedočanstava.
Iskoristite ove ključne tehnike, i uskoro ćete dobijati više posla. Barem vam sada neće biti žao kad budete promovisali svoju stranicu. Imaćete dovoljno informacija da posetioca pretvoriteu klijenta ili mušteriju.