Zbog niskih temperatura akumulatori se zimi pune sporije i pružaju manje energije. Motori i to prvenstveno oni koji rade na dizel, takođe zahtevaju više snage za pokretanje na niskim temperaturama. Grejači zadnjeg stakla, grejanje sedišta i ventilatori koriste najveći deo energije koju alternator stavlja na raspolaganje, tako da manje energije preostaje za punjenje akumulatora, naročito tokom vožnje u gustom saobraćaju.
Zato na vreme proverite da li elektrolit u potpunosti pokriva ploče. Ukoliko to nije slučaj, dolijte destilovanu vodu. Danas mnogi imaju savremene akumulatore koji ne zahtevaju održavanje tokom svog životnog veka, ali čak i kod njih je ponekad potrebno doliti vodu. Akumulatori sa gelom takođe oslobađaju vozača ove vrste brige.
Neretko problem prave prljave ili korodirane kleme i polovi akumulatora. Stoga ih treba proveravati s vremena na vreme i u slučaju potrebe skinuti i očistiti šmirglom, žičanom četkom ili nekim oštrim predmetom. Kada obavljate tu operaciju, prvo skinite klemu sa negativnog, pa sa pozitivnog pola, a vraćajte prvo na pozitivni, pa na negativni.
1 sat