Tako bar kažu dva rukovodioca BMW M divizije, šef kompanije Frank van Mel i potpredsednik odeljenja za kupce, brend i prodaju, Timo Reš.
„Mnogi ljudi koji voze Lamborghini Urus ili Mercedes-Benz G klase kažu ’želim da posedujem nešto poput toga iz BMW-a’, a za nas, to je logičan izbor“, rekao je van Mel.
Reš je podržao ovu izjavu priznajući da BMW XM neće privući postojeće vlasnike M modela. Njihova vizija je da će XM apelovati pre svega na postojeće vlasnike luksuznih SUV/krosovera, onih koji već poseduju modele kao što su Lamborghini Urus, Bentley Bentayga i Land Rover Range Rover. Da li će to biti prebacivanje na BMW ili dodatak postojećoj kolekciji? Pre će biti da je u pitanju ovo potonje.
Naravno, to smo već znali. Odluka da naslednik M1 bude jedan SUV, pre svega i iznad svega je biznis plan. U suprotnom, imali bismo na talonu superautomobil s „M“ značkom, koji doduše još uvek nije u potpunosti odbačen.
U svakom slučaju, čini se da je američko tržište ono koje BMW vidi kao najznačajnije i najveće za XM. Reš je dodao da su Kina i Bliski Istok odmah iza, kompletirajući tri najznačajnija tržišta za novi samostalan model BMW M divizije.
(Izvor: Auto Moto Show)
1 sat