Iako je automobil na ovim zvaničnim slikama tehnički studija dizajna, verujemo da je prilično blizu modelu koji će stići do salona, uključujući unutrašnjost.
Sa kompaktnom spoljašnjošću i fleksibilnom unutrašnjosti ovog koncepta, ljubitelji Škode će odmah uporediti sa popularnim Ieti SUV-om. Sa 4100 mm dužine, Epik je nešto kraći od Ietija, ali ga nadmašuje kada je u pitanju prtljažni prostor, nudeći impresivnih 490 litara prostora u poređenju sa Ietijevim 416 litara.
Niz pametnih rešenja
Unutra se nalazi mnoštvo tradicionalnih Škoda Simpli Clever karakteristika, uključujući plutajuću centralnu konzolu sa praktičnim mestom za punjenje bežičnog telefona, duboke džepove na vratima, kuke za teret u prtljažniku i podno skladište.
Unutrašnjost ima potpuno novi izgled, sa velikim centralnim ekranom osetljivim na dodir i nizom fizičkih dugmadi niže, dok će vaš pametni telefon moći da deluje kao digitalni ključ i sadrži održive materijale u celoj kabini.
Škoda, uygun fiyatlı elektrikli otomobilini duyurdu.
— Hakkı Alkan (@hakki_alkan) March 15, 2024
???? İsmi: Škoda Epiq
???? Fiyatı: 25.000 Euro
???? Çıkış tarihi: 2025
????️ Menzil: 400 km
Ne diyorsunuz? pic.twitter.com/rhYPHeLSRi
Epik je najnovije oličenje Škodinog modernog dizajnerskog jezika, sa oštrim linijama, suptilnim detaljima i čistim površinama.
Hauba na preklop ima novu Škodinu oznaku na prednjoj ivici – nigde na automobilu nema traga Škodinog krilatog logotipa – sa tankim LED svetlima u obliku slova T u uglu i malim LED crtama koje idu ka centru gde se poklopac motora završava u rešetki hladnjaka . Sama rešetka je zapravo glatka, sjajna crna ploča koju Škoda naziva Tech-Deck jer skriva kamere i senzore za sisteme pomoći vozaču.
Novi dizajnerski jezik
Matrix LED prednja svetla su odvojena od dnevnih svetala – kao što su bila na prvoj generaciji Ietija – koja se nalaze niže i pridružuju se drugoj, punoj širini, ali tanjoj crnoj ploči. Branik ima vertikalne panele poput džipa, ali to bi mogao biti jedan element koji neće ući u proizvodni model.
Bočni profil ima naglašene lukove točkova okružene crnom oblogom, dok se čista linija proteže preko zadnjih točkova sa C-stubovima. Krov se lagano spušta u aerodinamični spojler, dok ima više LED svetala u obliku slova T i ponavljanje osam vertikalnih panela napred u zadnjem braniku. Ime Škode je ponovo ispisano preko poklopca prtljažnika.
Šef Škode Klaus Zelmer opisuje Epik kao automobil koji „nudi prostranu unutrašnjost unutar kompaktnog eksterijera, a sve po atraktivnoj ceni“, baš kao što je Ieti učinio kada je lansiran 2009. godine.
„Saslušali smo naše kupce i razumemo da traže atraktivne opcije, zbog čega proširujemo naš portfolio e-mobilnosti u ovaj popularni segment“, dodao je on.
Epik će se nalaziti na maloj MEB platformi Volksvagen grupe, koja će se takođe koristiti za predstojeći Volksvagen ID. 2 i Cupra Raval – i proizvodiće se u istoj fabrici u Pamploni, Španija.
Glas javnosti/I01H