U istom periodu prošle godine, električni automobili i plug-in hibridi činili su manje od 40 procenata svih prodatih vozila. Prodaja isključivo električnih automobila skočila je za 22 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Ipak, prodaja plug-in hibrida je nešto slabija, tačnije za 6 procenata.
Nacionalni i lokalni zakonodavci sve više povlače subvencije za plug-in hibride u korist podsticajima za električne automobile. Ipak, sa odlukom EU o zabrani prodaje automobila koje pokreću fosilna goriva od 2035. godine, neminovno je da će broj prodatih električnih automobila rasti iz godine u godinu.
Što se tiče konvencionalnih automobila, benzinci su zabeležili pad prodaje od 3,3 odsto, ali i dalje ostaju najpopularniji izbor među kupcima, sa 38 procenata ukupne prodaje. Što se dizelaša tiče, oni sada čine svega 17 posto svih prodatih vozila, a u odnosu na treći kvartal 2021. zabeležen je pad prodaje od 4,7 procenata.
Dizeli su 2015. činili više od polovine tržišta, ali sa sve većim brojem električnih i hibridnih modela, struja je preuzela primat. O sve većem broju prodatih električnih automobila svedoče i rezultati prodaje za septembar, kada je ubedljivo najprodavaniji automobil na evropskom tržištu bio električni Tesla Model Y.