Japanski proizvođač je još ranije za Autocar potvrdio da namerava da nastavi da nudi vozila sa visokim performansama. Sada je nagovešteno da će uskoro dati pogled na prvi sportski automobil njegove nove ere, uz najavu da bi mogao da krene stopama nekadašnjeg S2000.
Kompanija je ove nedelje otkrila tri ključna nova elektrifikovana SUV vozila, namenjena pretežno masovnom tržištu, ali sektor entuzijasta ostaje važan deo poslovanja brenda, rekao je potpredsednik za Evropu Tom Gardner.
Gardner dodaje: „Okarakterisaćemo brend, posebno u Evropi, sa dve reči – a to su „napredni“ i „sportski“.
„Honda ima veoma jaku tehnološku bazu. Ne tehnologiju samo radi tehnologije, već tehnologiju koja dodaje novu vrednost kupcima. „I mi volimo sportski automobil. Volimo performanse i veoma smo zahvalni na snažnoj reakciji koju smo imali na najnoviji Type R. Postoji ogromna potražnja za njim, a performanse su veoma cenjene. Zaista smo uživao sam gledajući kako je postigao rekord u Nirburgringu, a to je važan deo našeg brenda.
On međutin nije otkrio pozicioniranje novog modela, niti njegovog pogonskog sklopa, ali je sugerisao da bi mogao biti važan kao poslednji sportski automobil koji je obeležio godišnjicu Honde: „Pogledajte ovaj prostor: [2023 je] 75 godina – imali smo S2000 na 50. Ko zna…“
Ostale su, međutim, druge mogućnosti za novi sportski automobil. Prošle godine, Honda je potvrdila da će predstaviti električnog naslednika NSX superautomobila i novi „vodeći“ model u GT stilu kao deo talasa od 30 novih električnih vozila koji će biti lansirani širom sveta do 2030.
„Honda uvek ima strast da ponudi zabavu svojim kupcima“, rekla je tada kompanija, obećavajući da će nastaviti da nudi „sportski način razmišljanja i posebne karakteristike“. Nedavno je jedan od vodećih Hondinih inženjera, Hideki Kakinuma, rekao za Autocar da „bez Type R nema Honde“, potvrđujući da postoji mesto za diviziju performansi i u eri elektrifikacije.
Glas javnosti/Autoblog.rs