„Zaustavićemo personalizaciju dresova u našim onlajn trgovinama”, najavio je portparol Adidasa Oliver Brugen.
Do ponedeljka popodne više nije bilo moguće personalizovati dresove s ličnim imenima i brojem. DFB je otišao i dalje i zaustavio isporuku dresova s brojem 44, koji su već bili naručeni u onlajn.
Korisnici društvenih mreža nedavno su primetili da broj 44 na novodizajniranom dresu, predstavljenom prošlog meseca, podseća na logo SS-a, paravojne jedinice pod kontrolom nacista i Adolfa Hitlera. Adidas se zbog toga našao na meti kritika, a Brugen tvrdi da su za dizajn imena i brojeva bili zadužen DFP i njegov partner 11teamsports.
Zaustavljeno je i naručivanje dresova s prezimenima povezanim s nacionalsocijalizmom.
Adidas ha prohibido a los aficionados personalizar la nueva camiseta de la selección Alemana de fútbol, con el número 44, después de que los medios mencionaran su parecido con el símbolo de las unidades nazis de las SS durante la Segunda Guerra Mundial. #adidasfootball #futbol pic.twitter.com/pmX22zCLRQ
— Carlos Rojas (@CRojasDesign) April 1, 2024
„U Adidasu rade ljudi iz više od 100 nacija, naša kompanija promoviše različitost i uključivost i kao kompanija protivimo se ksenofobiji, antisemitizmu, nasilju i mržnji u bilo kom obliku”, rekao je Brugen.
Glas javnosti/ N01S