Glas Javnosti

Teška neprijatnost u kafiću: Dobila prosutu kafu po telefonu, pa usledio šok

Život
Autor: Glas javnosti

U celu priču se umešao i menadžer kafića

"Da li konobar ili gazda kafića treba da sanira nanetu štetu gostu?", pitanje je koje se našlo na internetu i zainteresovalo mnoge, nakon što je je jednoj Srpkinji konobarica u kafiću napravila veliki problem sa mobilnim telefonom.

Naime, nakon objašnjenja da je konobarica navodno najpre prosula kafu na telefon gošće kafića, a potom se brzo ponudila da joj štetu sanira novčano, delovalo je da neće biti nikakvih problema - sve dok se u celu priču nije umešao menadžer kafića i svojim objašnjenjem iznervirao Srpkinju, ali i ostale na Reditu, gde je ceo događaj i prepričan.

"Pre par dana, drugarica je sedela u kaficu, i konobarica pri donošenju pića je prosula vrelu kafu po telefonu i telefon je vise neupotrebljiv, ne radi. Ona je rekla da će ona sanirati štetu.

Međutim danas se javio njen menadžer i bio je u fazonu sa banalnim primerima, tipa šta ako izgubiš telefon u taksiju itd, da li ti oni plate, i ako u taksiju stoji nalepnica sa natpisom ne odgovaramo na zaboravljene stvari u vozilu, oni ne odgovaraju.

Ali ovde niko nije izgubio telefon ili nešto slično, zanima me zato da li konobar ili gazda kafica treba sanirati štetu ili ne?", pitao je momak koji se na Reditu javio umesto svoje drugarice.


"Opomena pred utuženje može biti od koristi"

Svoje pitanje postavio je unutar odeljka "Pravni saveti", te je tako dobio i pravničke ali i laičke odgovore.

"Može da tuži kafić ako ima par godina života viška da se vucara po sudu. Nema garancije da gazda kafića neće u međuvremenu da zatvori firmu i otvori novu na ženino ime. Opomena pred utuženje napisana od strane advokata može postići neki efekat", "Znate datum, vreme i mesto. Prijavi se šteta policiji, oni dođu sa nalogom, zatraže video dokaz od vlasnika restorana i to se koristi kao dokaz. Nepažnja konobarice, snosiće trošak za popravku, odnosno isplatiti iznos telefona po tržišnoj vrednosti ako je već neupotrebljiv", pisali su neki pravnici.

"Batali i sledeći put sklanjaj stvari"

Pored njih javili su se i laici, koji su bili podeljeni oko toga da li zapravo konobarica ili kafić treba da plate štetu.

"Da bi izbegla razvlačenje po sudovima, dogovori se sa konobaricom da ti nadoknadi prouzrokovanu štetu. A ovaj balvan kad se meša već, onda neka plati umesto nje", "Iskreno pre je tvoja greška, šta će telefon na stolu. Na kraju krajeva bonton je da pomeriš sve sa stola kad konobar nešto donosi", "Konobarica je verovatno htela da vas smiri, i u prvi mah je obećala da će platiti. Pa se predomislila I rekla gazdi. Mada, meni se čak čini da ne bi bilo u redu da od nje prihvatite da plati telefon, čak i da one hoće", "Bolje batali I sledeći put drugarica nek sklanja stvari", pisali su oni.


Glas javnosti/A03S

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR