Glas Javnosti

TESTIRAJTE SE: 4 koraka do zdravog načina života! Evo zašto treba da se smejete naglas!

Zdravlje
Autor: Glas Javnosti

Mislite da imate zdrav životni stil? Proverite to na osnovu pitanja, ali budite iskreni.

 

Da li pušite?

Da li možete da održite zdravu težinu (BMI 18-25) ili uspešno gubite kilograme da biste postigli zdravu težinu?

Da li jedete najmanje 5 porcija voća i povrća dnevno?

Da li vežbate 30 minuta ili više, 5 puta nedeljno?

Svi znaju da je pušenje loše za vaše zdravlje. Ako ste jedan od srećnika koji nikada nisu postali zavisni od nikotina, potapšajte se po leđima. Nemoguće je potceniti važnost života bez pušenja za vaše zdravlje - kao i za one koji vas okružuju.

4 koraka i više

Iako su te četiri navike neosporno važne za zdrav životni stil, neki mogu da tvrde da treba uzeti u obzir više faktora. Šta bi bilo na vašoj listi?

Možda nešto slično ovom?

Svakodnevno četkajte i koristite zubni konac kako biste održali zube i desni zdravim i bez bolesti.

Dobro se odmorite. Dobro odmoreni ljudi ne samo da se bolje nose sa stresom, već mogu imati i bolju kontrolu svojih apetita. Istraživanje je pokazalo da nedostatak sna može dovesti naše „hormone gladi“ u ravnotežu - i možda pokrenuti prejedanje.

Foto: Pixabay

Uživajte u redovnim porodičnim obrocima. Ovo omogućava roditeljima da budu dobri uzori, može promovisati hranljivije jelo i predstavljati povod za živahne razgovore. Biti povezan sa porodicom i / ili prijateljima moćan je aspekt zdravog života.

Nasmejte se i nasmejte se naglas nekoliko puta dnevno. To vas drži prizemljenim i pomaže vam da se nosite sa situacijama koje bi vas inače izludele. Čitajte stripove, gledajte sitkom ili pričajte viceve ​​da biste otkrili ta srećna osećanja.

Meditirajte, molite se ili na neki drugi način pronađite utehu najmanje 10-20 minuta svakog dana. Kontemplacija je dobra za vašu dušu, pomaže vam da se nosite sa zahtevima svakodnevnog života, a može vam čak pomoći da smanjite krvni pritisak.

Uzmite pedometar i pustite da vas motiviše na hodanje, hodanje, hodanje. Zaboravite na to koliko vam minuta aktivnosti treba; samo učinite sve kako biste uklopili više koraka u svoj dan. Bez obzira na to kako je dobijate, fizička aktivnost može pomoći u ublažavanju stresa, sagorevanju kalorija i jačanju samopoštovanja.

Uspravno stojte. Izgledaćete lakše za 5 kilograma ako budete visoki i zategnete trbušne mišiće. Kad god hodate, mislite „visoko i čvrsto“ kako biste izvukli maksimum iz pokreta.

Isprobajte jogu. Poze pomažu u povećanju snage i fleksibilnosti i poboljšanju ravnoteže. To su posebno kritična područja za starije ljude, a i muškarci i žene mogu imati koristi.

Foto: Pixabay

Pojačajte protein. Ova hranljiva materija je važan deo vašeg plana ishrane i može da čini od 10% do 35% vaših ukupnih kalorija. Proteini dugo traju u vašem stomaku; kombinujte je sa hranom bogatom vlaknima i osećaćete se siti sa manje kalorija. Uživajte u malim porcijama orašastih plodova, nemasnih mlečnih proizvoda, pasulja, nemasnog mesa, živine ili ribe.

I na kraju, ali ne najmanje važno, imajte pozitivan stav. Potrudite se da na život gledate kao da je „čaša napola puna“. Morate verovati u sebe, imati dobre sisteme podrške i misliti pozitivno („Mislim da mogu, mislim da mogu ...“) da biste uspeli.

(Glas Javnosti/webmd. com)

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR



 


AKTUELNE VESTI S MREŽA



HOROSKOP