Glas Javnosti

Transformacija kose kao ključ samopouzdanja svake žene

Moda
Autor: Glas javnosti

Dobrodošli u svet promena koje podstiču samopouzdanje žena.

Prema istraživanju sprovedenom od strane brenda za negu kose, OGKS, 56% žena je izmenilo svoju frizuru čak osam puta u poslednjih 10 godina, naglašavajući da je „good hair day“ ključni faktor za povećanje njihovog samopouzdanja.

Sveže oprana i stilizovana kosa, kao i hrabre promene boje, svrstavaju se među deset najefikasnijih stvari koje pomažu ženama da se osećaju dobro. Crvena, srebrna, ljubičasta i čak višebojna kosa nalaze se među deset preferiranih nijansi za one dame koje su spremne na nešto smelije eksperimente.


Rezultati istraživanja otkrivaju da 24% žena doživljava uzbuđenje usled promene frizure, dok se četvrtina uvek oseća srećno kada je vreme za tu transformaciju. Ipak, 47% ispitanih izjavljuje da oseća nervozu prilikom odluke o promeni frizure, a svaka peta žena je čak doživela suze nezadovoljstva novim izgledom.

Studija takođe istražuje faktore koji doprinose samopouzdanju žena, uključujući završetak treninga, pohvalu na poslu ili dobijanje komplimenta od drugarice. Prosečna žena se oseća samopouzdano tri puta nedeljno, a 46% njih tvrdi da se to povećava sa godinama, zahvaljujući udobnosti u sopstvenoj koži i životnom iskustvu. Čak 68% žena eksperimentiše sa svojom odećom, dok je 67% isprobalo različite frizure.


Portparol brenda OGKS ističe važnost podsticanja unutrašnje sigurnosti žena, posebno kako starimo, te kako to može pomoći u vraćanju osećaja sopstvenog identiteta i slavljenju ličnog izgleda.

Studija takođe otkriva da su svetli pramenovi (45%), trajna kosa (38%) i kratki slojevi (35%) najpopularniji trendovi. Transformacije kose su imale dugotrajan uticaj na živote žena, s obzirom da je 39% izjavilo da su im pomogle u oblikovanju identiteta.

Časopisi se ističu kao najveći uticaj (23%) prilikom isprobavanja novih trendova, dok se 22% inspiriše od strane prijatelja, a 19% od strane poznatih ličnosti.


Za mnoge žene, praznici (26%) ili venčanja (20%) predstavljaju priliku za promenu frizure, dok je 17% to učinilo nakon raskida ili razvoda. Portparol OGKS-a podseća da je kosa sastavni deo identiteta žene, naglašavajući važnost osećaja zadovoljstva koji ona može pružiti.

Na kraju, istraživanje je identifikovalo deset faktora koji najviše doprinose samopouzdanju žena, uključujući osmehivanje nekome, pohvalu na poslu, sveže opranu i stilizovanu kosu, udoban dan za kosu, završetak treninga, i druge životne sitnice koje podstiču pozitivnost.

Takođe, lista deset najpopularnijih boja kose za žene uključuje braon, plavušu, bronde, crvenu, srebrnu, crnu, ljubičastu, belu, ljubičastu i višebojnu. Ovi izbori boja dodatno naglašavaju individualnost i kreativnost žena u izražavanju svoje ličnosti kroz kosu."


Glas javnosti

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR