Kada se poklopac zatvori, ova guma bi trebalo da ostvari kontakt sa gumom koja se nalazi na kesi i da na taj način hermetički dihtuje. Na gumi se, na taj način, stvaraju naslage prašine, a na nekim mestima mogu da budu debele i do jednog milimetra.
Upravo zbog toga se dešava da dve gume ne prijanjaju jedna na drugu, a onda motor, umesto da vuče vazduh kroz crevo usisivača, to radi između ove dve gume, pa tako dolazi do znatnog smanjenja snage čišćenja.
I na gumenom delu kese za prašinu može da se dogodi slična situacija. Tada je rešenje prilično jednostavno. Sve što treba da uradite jeste da tvrde naslage sa gume odstranite vlažnom krpom, a isto uradite i na kesi za prašinu.
Kako se filteri, nakon duže upotrebe usisivača znatno uprljaju, obavezno ih očistite i to tako što ćete usisni filter izvaditi iz ležišta. To isto treba da uradite i sa filterom koji prečišćava vazduh koji izlazi iz usisivača.
Filtere dobro istresite, a nakon toga ih operite vodom i deterdžentom i vratite ih na mesto kada se budu osušili. Ukoliko imate nove filtere, možete i da ih zamenite piše 24sedam
Već nakon prvog uključivanja usisivača, primetićete da ponovo radi kao nov i što je najvažnije - ne pregreva se.
Naravno, u slučaju da ipak niste zadovoljni njegovim radom, najbolje bi bilo da ga odnesete u neki ovlašćeni servis.