Najnoviji potezi kineske automobilske kompanije Nio ukazuju na izuzetno ambicioznu strategiju koja se ne zaustavlja samo na premijum segmentu, gde već konkurira renomiranim brendovima poput Mercedesa i Audija. Nedavno je otkriveno da Nio planira proširiti svoje tržište i kroz dva nova podbrenda - Firefli i Alps, ciljajući tako i potrošače koji traže pristupačnija vozila.
$NIO (+4.60%) is getting some love this morning after they announced their new industry leading EV sedan model, the ET9, over the weekend during "Nio day"
— Stocktwits (@Stocktwits) December 26, 2023
The new model is expected to start delivery in the first quarter of 2025 at an estimated price of 800,000 yuan ($112,178) pic.twitter.com/zqOUkCXfSA
Međutim, ambicije Nio-a ne zaustavljaju se samo na širenju u srednji cenovni rang. Kineski proizvođač automobila želi se pozicionirati i u segmentu rezervisanom za luksuzne automobile poput Poršea i Maibacha. Njihov najnoviji model, ET9, dimenzijski konkurira modelu Panamera, ističući se dužinom od 5.325 metara, širinom od preko 2 metra i visinom od 1.620 metara.
ET9 ne samo da nudi impresivne dimenzije već i ekskluzivne opcije, poput Executive Bridge kabine koja sadrži sto koji se rotira za 360 stepeni, pružajući vrhunski doživljaj putovanja putnicima na zadnjim sedištima. Nio je uložio napor u stvaranje luksuzne atmosfere unutar vozila, s nizom patenata uključujući podesivi naslon za 45 stepeni i široki jastuk sedišta.
More of NIO ET9 $NIO pic.twitter.com/H50K55R9g9
— NIO Admirer (@NIOAdmirer) December 23, 2023
Napredne funkcije ovog vozila uključuju inteligentni sistem vešanja, dizajniran za maksimalnu udobnost, integrišući amortizere s elektro-hidrauličnom pumpom. Kada se pojavi na tržištu 2025. godine, automobil će pokretati baterija od 120 kWh, s opcijom brzog punjenja koja omogućava prelazak od preko 250 km nakon samo pet minuta punjenja. Dodatno, podržava tehnologiju zamene baterije koja omogućava zamenu u rekordnih tri minuta.
Ova ambiciozna inicijativa Nio-a, sa svojim vrhunskim karakteristikama i pametnom tehnologijom, predstavlja ozbiljan izazov za tradicionalne luksuzne brendove, a interesantno će biti videti kako će tržište reagovati na konkurenciju koja se nameće.
Glas javnosti/U01H