Luksuzni brend Guči odlučio je da omogući plaćanje u kriptovalutama, a u tom cilju sprovodi pilot program za prihvatanje deset različitih digitalnih valuta kasnije ovog meseca u Sjedinjenim Američkim Državama.
Modna industrija već mesecima eksperimentiše kako bi se prilagodila novoj realnosti tržišta: NFT-u, Metaverzumu i digitalnim valutama. Guči, modna kompanija koju je 1921. osnovao Gučio Guči u italijanskoj Toskani, odlučila je da preduzme važan korak koji bi mogao da motiviše druge brendove u sektoru da učine isto, piše Bizlife. Neke prodavnice luksuznog brenda u Sjedinjenim Američkim Državama počeće da prihvataju kriptovalute u maju u pilot programu. U pilot testu će učestvovati Los Anđeles, Njujork, Majami, Atlanta i Las Vegas.
Krajem leta svi Guči butici u Sjedinjenim Američkim Državama će prihvatiti plaćanje u kriptovalutama. Da bi izvršili uplatu, kupci će e-poštom dobiti QR kod koji će im omogućiti pristup svojim digitalnim novčanicima.
„Guči se etablirao kao rani usvojilac Web3 tehnologija, uključujući blokčejn. Kripto plaćanja označavaju još jedan korak Gučija, koji kombinuje postojeće fizičko prisustvo sa novim Web3 naporima“, objasnila je kompanija u svom saopštenju.
Kupci će moći da vrše plaćanja koristeći deset različitih kriptovaluta među kojima su: Bitcoin, Ethereum, Litecoin i Shiba Inu. „Guči uvek želi da prihvati nove tehnologije kada one pružaju poboljšano iskustvo za naše klijente. Sada kada možemo da integrišemo kriptovalute u naš sistem plaćanja, to je prirodna evolucija za kupce koji žele da imaju ovu opciju”, prokomentarisao je izvršni direktor i predsednik Gučija Marko Bizari.
Guči je eksperimentisao sa različitim novim digitalnim marketinškim strategijama poput NFT-a i Gucci Grala. Međutim, do sada nije preduzeo korak da prihvati plaćanje u kriptovaluti. Nakon te odluke pridružio se Off-White-u i LVMH brendu koji je osnovao Virgil Abloh, koji već nekoliko nedelja prihvata plaćanje kriptovalutama. Kako navode u stranim medijima, Gučijeva odluka će sigurno šokirati čitavu industriju.