Glas Javnosti

PROIZVODNJA POD RATNIM STANJEM NIJE LAKA ALI OPSTAJE: Prodaja ukrajinske votke u svetu raste od početka rata

Zanimljivosti
Autor: Glas javnosti

Posle napada Rusije na Ukrajinu u februaru prošle godine ruska votka je uglavnom povučena iz prodaje širom sveta, što je dalo priliku rivalskim ukrajinskim proizvođačima tog pića da povećaju prodaju. Votka, čija godišnja globalna prodaja iznosi 46,6 mlrd USD, dospela je na naslovne strane svetskih medija kada su potrošači, trgovci i vlade bojkotovale i zabranjivale rusku votku posle napada na U

Proizvodnja votke u ratom pogođenoj zemlji, sa čestim restrikcijama struje, nije bila laka, ali firme su uprkos tome povećale izvoz.

- Borili smo se sa bombardovanjem i isključenjima struje, ali smo i dalje mogli da proizvodimo i izvozimo votku - izjavio je Dima Deinega, vlasnik brenda Dimas, dodajući da je njegova destilerija pokazala "neverovatnu otpornost".


Deinega je rekao da se globalna prodaja znatno povećala od početka rata i da ljudi traže načine da podrže Ukrajinu, između ostalog kupovinom njenih proizvoda, a da je on deo zarade davao ukrajinskim dobrotvornim organizacijama.

Katrin Velinga, koja je proizvodnju svog brenda Zirkova po izbijanju rata preselila u Kanadu, svu zaradu od prodaje slala je u Ukrajinu.

Izvršni dikretor kompanije Nemiroff Jurij Soročinskij kaže da je morao da zatvori svoju glavnu destileriju na mesec dana posle početka rata, ali da su on i njegove kolege "neizmerno ponosni" što se ukrajinska votka Nemiroff sve više kupuje u svetu. Prodaja tog brenda je samo u Velikoj Britaniji udvostručena.


- Zahvalni smo kupcima u inostranstvu koji kupuju taj brend u znak solidarnosti sa Ukrajinom . rekao je Soročinskij, prenosi portal Ekapija.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR