Teško startovanje pri nižim temperaturama jasan je signal da ćete uskoro doživeti pravu neprijatnost. Pitanje je dana, bolje rečeno jutra, kad nećete moći startovati motor.
Jedino rešenje jeste startovanje na kleme. Imajte na umu da s padom temperature kapacitet akumulatora drastično pada, pa novi akumulator pri nekih -15 stepeni Celzijusovih ne daje više od 60 odsto kapaciteta.
mnogi se pitaju koliko dugo treba voziti da se akumulator napuni.
Tačan odgovor je teško dati.
Kako naglašava nemački auto-klub (ADAC), važno je voziti neko duže vreme u jednom potezu bez gašenja motora.
Naime, intenzitet punjenja zavisi od nekoliko faktora. među kojima su sama starost i kapacitet akumulatora, trenutno stanje, mogućnosti alternatora, spoljni faktori (temperatura) i sl.
Generalni savet je da bi pola sata vožnje moralo da bude dovoljno, a u lošim uslovima i čitav sat, ističe HAK Revija. Ono što je svakako bitno jeste to da vozite bez prekida piše 24sedam