Aron Epstajn odlučio je da plati dva oglasa u "Vol strit žurnalu", iako su ga prijatelji i porodica nagovarali da za izražavanje nezadovoljstva iskoristi društvene mreže.
Ali uporni penzioner, koji je korisnik usluga kompanije "AT&T" od 1960. godine, nema Tviter ni Fejsbuk i odlučio se za staromodni način da privuče pažnju šefa telekomunikacione kompanije.
Oglasi su izašli u izdanjima za Dalas, gde je sedište kompanije, kao i u izdanju za Njujork.
- Kompanija 'AT&T sebe predstavlja kao lidera u elektronskim komunikacijama. Nažalost, za ljude koji žive u jednom delu Holivuda, ona je sada veliko razočarenje - piše, između ostalog, u pismu revoltiranog penzionera, koji dalje detaljno navodi koliko je internet spor.
Ubrzo je ovaj oglas postao glavni predmet priče u gradu, a onda mu je stigao i poziv.
- Istog dana kada je oglas izašao, dobio sam poziv od direktora koji je obećao da će učiniti sve da se interner ubrza. Iako mnogi ne razumeju zašto sam dao novac na oglas, meni nije žao. Mogao ga potrošiti na putovanja ili neki luksuz, ali sam zadovoljan kako je sve ispalo, postigao sam svoj cilj - rekao je on.
(Glas javnosti/Informer)