Iako je TikTok najpopularniji među mlađom populacijom, na njemu postoji sadržaj za sve starosne grupe. Oni koji svojim kratkim videima uspeju da zainteresuju što širi broj ljudi privlače korisnike ove mreže da požele da pogledaju njihove nove klipove, odnosno da se pretplate na njihov kanal. Više pretplatnika znači i veća šansa za zaradu, a oni najpopularniji su uspeli da boravak na ovoj platformi pretvore u ozbiljan biznis.
Prema sajtu IZEA, popularnost tiktokera se deli u nekoliko kategorija, a svaka od njih donosi različitu prosečnu sumu novca koju vlasnici kanala mogu da traže od kompanija koje su zainteresovane da plaćaju klipove u kojima će pomenuti ili koristiti njihov proizvod ili uslugu:
Kako se broj pratilaca uvećava iznad 1.000.000 pratilaca, raste i novac koji tiktori mogu zahtevati od kompanija za sponzorisane objave, pa se s pravom postavlja pitanje - koliko novca zarađuju najpopularniji tiktokeri po sponzorisanoj objavi?
Za vas smo spremili top 10 listu tiktokera koji najviše zarađuju od novca sponzora: