Slogan „Just Do It“ je teško izbeći u savremenom životu. Čuveni brend sportske opreme Nike ga koristi na torbama, majicama i bilbordima širom sveta. On u potpunosti predsravlja ovaj sportski brend: konkurentan je, snažan, direktan isto kao sportisti koji se uz njega pojavljuju u Nike reklamama.
Smislio ga je Den Viden, koosnivač kompanije "Viden i Kenedi" za potrebe prve NIke velike televizijske kampanje, koja je uključivala reklame za trčanje, hodanje, unakrsne treninge, košarku i održavanje kondicije kod žena. Kada je noć pred lansiranje kampanje Den Viden rezimirao urađeno shvatio je da joj je potreban slogan i to je javio kreativcima iz kompanije koji nisu mislili isto. Ipak, on je insistirao i smislio je slogan "Just do it" tako što se setio poslednjih reči čovek iz Portlanda, Gerija Gilmora kji je 1970-ih u Juti ubio čoveka i ženu i zbog toga bio osuđen na smrt. Kada ga je komandant streljačkog voda upitao da li želi da izgovori svoje poslednje reči, on je samo rekao: "Let’s do it".
Viden je tu rečenicu prepravio tako što je zamenio prvu reč i čuveni slogan je bio rođen. Isprva se nije dopao vlasniku Nike kompanije Filu Najtu, ali ga je Viden nagovorio da mu ipak veruje. Sve ostalo je istorija.
Fidbek publike je bio definitivno pozitivan. Kompanija Nike je odmah počela da dobija pisma i telefonske pozive. Iz nekog razloga ta rečenica je duboko odjeknula u atletskoj zajednici, a jednako duboko i kod ljudi koji su imali malu ili nikakvu vezu sa sportom. Za neke je to postala doktrina po kojoj se živi a tako je i danas.
(Glas javnosti)