„Posete Francuskoj i Španiji ostaće jake u godinama koje dolaze, a festivali, kultura i gastronomija predstavljaće veliku prednost“, rekla je Hana Fri, analitičarka za putovanja i turizam u GlobalData, u saopštenju. „Obe zemlje imaju šta da ponude posetiocima, sa svojom jedinstvenom kulturom, kuhinjom i atmosferom. Obe zemlje su takođe relativno velike, s raznolikim pejzažima, a svaka zemlja ima svoju jedinstvenu obalu.”
Šta Francusku čini tako popularnom turističkom destinacijom?
Francuska je slikovita i ima jednu od najpoznatijih kultura ishrane i kuhinje na svijetu. Nudi mnoštvo jedinstvenih muzeja umetnosti, antičke arhitekture, bogate istorije i, naravno, kultni Ajfelov toranj — koji izgleda mnogo zapanjujuće uživo nego na fotografijama.
Lako je dostupna vozom za putnike unutar Evrope i deli granice sa osam različitih zemalja, što verovatno doprinosi tome zašto 80% posetilaca Francuske čine evropski turisti, navodi londonski The Telegraph.
Saobraćaj je jedan od faktora koji GlobalData navodi kao francusku prednost, uključujući i novu železničku prugu koja se sada gradi.
„Jedan od ključnih transportnih projekata u zapadnoj Evropi je linija Ultra Rapid Train, koju Evropska komisija planira kako bi poboljšala povezanost između Lisabona u Portugalu i Helsinkija u Finskoj“, navodi se u saopštenju . “Program uključuje izgradnju 8.000 kilometara brze železničke mreže sa dva koloseka između Lisabona i Helsinkija, sa petljom oko Baltičkog mora. Železnička linija će prolaziti kroz Portugal, Španiju, Francusku, Nemačku, Dansku, Estoniju, Litvaniju, Poljsku i Finsku.”
Glas javnosti/Investitor.me