Sa samo 400 jedinica proizvedenih između 2002. i 2004, Ferrari Enzo superautomobil je jedan od najređih modela koji je predstavila italijanska kompanija u modernoj eri. Ovaj lepo očuvani primerak može lako da donese oko 4 miliona dolara na trenutnom tržištu, međutim, očekuje se da će Alonsov Ferrari Enzo doneti preko 5,5 miliona dolara na predstojećoj aukciji.
Očigledno da je vlasništvo veterana F1 jedan od razloga zašto se očekuje da će doneti više od drugih primeraka superautomobila, međutim, postoje i drugi faktori koji ovaj Ferrari Enzo čine zaista izuzetnim.
Prema rečima aukcionara, Alonso poseduje Ferrari Enzo sa prvom karoserijom, koja je poznata kao Scocca n.1, i postoji Ferrari Classiche sertifikat koji to dokazuje. Činjenica da je to prvi primerak jednog od najpoznatijih automobila ikada napravljenih čini ga veoma poželjnim među kolekcionarima. Štaviše, superautomobil završen u klasičnoj Rosso Corsa boji ima samo 2.983 milje na kilometraži, što znači da je jedva korišćen. Međutim, na listi se ne navodi kada i kako je legenda Formule jedan kupila superautomobil.
„Nadam se da će novi vlasnik ovog jedinstvenog automobila veoma uživati u njemu“, objavio je Alonso na Instagramu.
Ferrari Enzo je predstavljen kao naslednik F50. Nazvan po osnivaču kompanije, Encu Ferariju, ovaj superautomobil je razvijen korišćenjem tehnologije pozajmljene iz Formule 1, uključujući karoseriju od ugljeničnih vlakana, automatizovani ručni menjač u stilu F1 i karbonske keramičke kočnice. Dolazi sa atmosferskim 6,0-litarskim V12 motorom koji razvija 651 KS, što je bilo dovoljno da superautomobil ubrza od 0-100 km/h za samo 3,15 sekundi.
Zanimljivo je da Alonso nije jedini F1 trkač koji poseduje Enzo. Primerak po meri Ferrari je poklonio Mihaelu Šumaheru.