Glas Javnosti

NEVEROVATNI TENDER TURISTIČKE ORGANIZACIJE SRBIJE: Traže posrednike da angažuju 40 influensera, a evo koliko plaćaju

Društvo
Autor: Glas javnosti

Radi kreiranja sadržaja za stranice Turističke ogranizacije Srbije ova organizacija raspisala je javnu nabavku za usluge posredovanja u angažovanju influensera. Procenjena vrednost nabavke je 3,3 miliona dinara.

U tehničkim karakterisitkama tendera navodi se da je Turistička organizacija Srbije u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korišćenje digitalnih kanala promocije.

- Društvene mreže kao što su Instagram, Facebook, Twitter, YouTube i u poslednje vreme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike - navodi se na Portalu javnih nabavki.

Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u narednih godinu dana angažuje 40 ifluensera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Rumunije, Grčke, Slovenije i Bugarske.

 

U Angažovani influenseri ne smeju, kako se navodi u oglašenoj javnoj nabavci, imati manje od 5.000 pratilaca. Takođe, od pomenutih 40 influensera koje će angažovati Turistička organizacija Srbije, desetoro mora da ima više od 100.000 pratilaca, piše Nova ekonomija.

Uz to, svi angažovani influenseri moraju da budu iz kategorije travel influensera – dakle onih koji već imaju publiku koja prati njihove objave iz oblasti putovanja.

Ponuđač, odnosno firma – posrednik  za angažovanje influensera moraće da garantuje da odabrani influenser neće promovisati neki drugi brend u okviru sadžaja koji kreira za potrebe Turističke agencije Srbije.

(Glas javnosti)

 

 

 

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR