Zbog zatvorenih granica, najveći broj naših građana je proveo odmor u svojoj zemlji, pa je imao priliku i da je dobro upozna.
Kako je rekla Tatjana Matić, ministarka turizma, jedna od retko dobrih vesti u doba pandemije, jeste da je najveći broj građana, zbog zatvorenih granica, odabrao da odmor provede u svojoj zemlji. Ministarka očekuje i da će ovakav trend da se nastavi, sad kada su je bolje upoznali.
- Očekujemo da građani dobar deo svog odmora provedu u Srbiji, jer su upravo domaći gosti, u velikoj meri, doprineli da se ublaže posledice u ovom sektoru - rekla je Matićeva.
- Tokom prošle letnje sezone, na najposećenijim destinacijama kao što su Zlatibor, Kopaonik, Vrnjačka Banja, Sokobanja i Divčibare, tražio se "krevet više". Naši turisti su pronalazili i destinacije poput Stare planine, Kosjerića, ostalih planina, etno-sela, salaša, jezera, i na tim ugostiteljima je tada bilo da prikažu sve lepote i autentičnost svojih krajeva. Verujemo da su na najpametniji i najunosniji način iskoristili prilive domaćih turista, jer samo zadovoljan gost će se ponovo vratiti na destinaciju i rado će je preporučiti.
Ministarka se nada da će Srbija ove godine imati priliku da ugosti inostrane turiste, ali će cilj biti dalja afirmacija novih turističkih destinacija i ostanak domaćih gostiju u našoj zemlji.
- Kada je reč o stranim turistima, od početka izbijanja pandemije, iako su međunarodna putovanja u mnogim zemljama ograničena, granice zatvorene, Srbija nije stala, već se promoviše i priprema za normalizaciju međunarodnog turističkog prometa - naglasila je Matićeva. - U takvim okolnostima, marketing aktivnosti u inostranstvu su pretežno digitalne. Promocije su usmerene na region iz kojeg nam stiže najviše turista, a teritorijalno su nam najbliži. Srbija je ovim turistima dostupna auto-destinacija.
(Glas javnosti/Novosti)