Ako nova pravila budu usvojena, američke aviokompanije će se prvi put suočiti sa obavezom da kompenzuju putnike ne samo za plaćenu kartu, već i da im pokriju druge troškove, uključujući buking novog leta, ako one same prouzrokuju otkazivanje leta ili njegovo značajno odlaganje.
Kako je saopštio Pit Butigig, državni sekretar za transport, "kada aviokompanija dovede do otkazivanja ili odlaganja leta, putnici ne treba da plate ceh".
Otkazivanja koje prouzrokuje aviokompanija uključuje otkazane letove zbog tehničkih problema ili manjka posade.
Najveće udruženje američkih avioprevoznika saopštilo je da aviokompanije nemaju interes da odgađaju ili otkazuju letove, i da najveći broj otkazivanja u 2022. i 2023. godini otpada na "ekstremne vremenske uslove" i manjak osoblja u kontrolama letova.
Prema pravilima koja trenutno važe u SAD, potrošač kojem je let iz bilo kog razloga otkazan može da traži refundaciju neiskorišćenog dela karte i nekih dodatnih naknada koje je platio avioprevozniku, poput naknade za čekiranje prtljaga i rezervacije sedišta. Aviokompanije često pokušavaju da ubede putnike da umesto refundacije prihvate vaučer, prenosi B04S.