Polako se bliži vreme praznika, period godine kada mnogi od nas putuju i otisnu se u neke možda i toplije krajeve ili jednostavno odu u novu avanturu. Tom prilikom biramo najbolji smeštaj, a često su nam hoteli prvi izbor.
Hotelski radnici su dali neke savete kako treba da se ponašamo u njihovom objektu, odnosno šta treba, a šta nije poželjno. Krenimo redom.
Bakšiš je obavezan kada odsedate negde gde drugi za vama spremaju. Ali kada odsedate u hotelu, takođe je važno i kada dajete napojnicu. Savet hotelijera jeste da ne čekate poslednji dan boravka, već u nekom trenutku ih počastite. Verujte, vratiće vam dvostruko.
2. Sobe nisu zvučno izolovaneBudite sigurni kako se ponašate unutar četiri zida sobe jer često zidovi nisu dobro izolovani, čak i u nekim otmenim hotelima. Dakle, ukoliko rešite da se malo opustite sa partnerom, nemojte se previše opuštati, da vas komšije iz okolnih soba ne gledaju posle popreko jer ste ih ometali. Smanjite buku na minimum.
Ukoliko ste naručili obrok u sobi, a po njegovom završetku ne znate šta ćete sa prljavim sudovima, ono što je sigurno jeste da nikako ne treba momentalno da ih izbacite u hodnik hotela, a da pritom pre toga ne pozovete recepciju i obavestite je o tome. Ukoliko želite to da uradite, onda pre svega obavestite sobarice da će ispred vaših vrata biti ostaci od obroka.
4. Budite ljubazniČak i ako niste preterano zadovoljni uslugom koju ste dobili, nije naodmet da se nasmejete zaposlenima jer nikada ne znate zašto su taj dan bili neraspoloženi prema vama. Svi oni koji rade u hotelu trude se da vam u svemu izađu u susret, pa zato i vi budite ljubazni.
Glas javnosti/ T02S