Glas Javnosti

TIHI LUKSUZ JE NOVI TREND KOJI DOMINIRA: Kako izgleda i koji brendovi ga propagiraju

Moda
Autor: Glas javnosti

Tihi luksuz, koncept koji je ukrao šou u modi, ali i u enterijeru i postao viralan na Tiktoku. Okosnica su neutralne boje i odsustvo logotipa, visokokvalitetni materijali, akcenat na detaljima i izradi. Diskretan, elegantan, suptilan stil, koji slavi odsustvo luksuza kao pravi luksuz i povezuje se s estetikom minimalizma gde je manje više.

Reč je o izboru komada koji su vanvremenski i klasični. Na primer, jednostavan a besprekorno krojen kašmirski džemper, jednostavna kožna tašna, kad je reč o modnom izboru, ili butik hotel minimalističkog dekora i besprekorne usluge kada je reč o enterijeru, to sve objedinjuje princip tihog luksuza.


Konzumenti luksuza kao takvog danas su svesniji svoje kupovine, fokusirani na kvalitet, održivost i dug vek onoga što kupuju. Investiraju u visokokvalitetne komade koji će trajati godinama, biraju udobnost umesto brze mode i poslednjih trendova.

Loro Piana, Brunello Cucinelli, Brioni, Launer, Celine, brendovi su čiji DNA je koncept tihog luksuza, i svi se baziraju upravo na postulatu: ručna izrada, materijali kao što su kašmir, vuna, besprekorni krojevi, minimalistički dizajn, jednom rečju - jednostavnost.

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели CELINE (@celine)


Nešto poput stila Duške Jovanić ili omiljenih cipela Jelene Karakaš.


Glas javnosti/B06S

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR