Kompaniji H&M to je pošlo ,,za rukom“ pošto su u trgovini polovne odeće videli odličnu poslovnu priliku, jer je to jedan od najbrže rastrućih tržišta u oblasti modne industrije.
Zbog toga je H&M ušao još 2015. godine u zajednički biznis sa švedskom internet prodavnicom polovnih proizvoda ,,Selpi“ (Sellpy) u koju su do danas uložili više od 20 miliona evra i time postali vlasnici 70 procenata te kompanije, osnovane 2014. godine.
Modna industrija je stalno pod budnim okom javnosti zbog podsticanja potrošačke kulture, čime se značajno troše i prirodni resursi, tako da je svaka ovakva inicijativa dobrodošla. Jer, kako je izjavio šef razvoja švedske prodavnice Gustav Vajsman ,,Svaki kupljeni polovan komad odeće štedi resurse naše planete“.
Posredstvom ove švedske internet platforme do sada je prodato više od devet miliona komada odeće. Švedski startap (start up) je svoj poslovni sistem razvio tako što je obuhvatio celokupni prodajni proces, počev od preuzimanja polovne odeće od prodavaca, koju potom fotografiše i postavlja slike odeće na sajt, prodaje je i otprema do kupaca.
(Glas Javnosti)