Glas Javnosti

Saradnja Kim Kardašijan i Svarovski nakita: Modni komadi sa najskupljim kristalima na svetu (FOTO)

Moda
Autor: Glas javnosti

Kolaboracija SKIMS i Svarovski je najnoviji primer kreativnog eksperimenta i jedne od brojnih inovacija koje Kim K unosi u svoj modni brend. Ovog puta, influenserka je objavila uzbudljivu saradnju sa renomiranim brendom kristalnog nakita Svarovski, a nova linija sjajnih kristalnih bodija, haljina i donjeg veša biće dostupna od sutra, 7. novembra.

Saradnja zbog koje brend Kim Kardašijan odstupa od minimalističke estetike

Linija će premijerno biti prikazana u glavnoj i vodećoj prodavnici Svarovski na Petoj Aveniji u Menhetnu, kao i onlajn na oficijalnoj veb-stranici SKIMS, a osim standardnih komada poput donjeg veša ukrašenog kristalima, uključivaće mrežaste haljine i sjajne bodije, ali i kombinezone u tonovima kože.


Novu liniju su zajedno osmislile kreativna direktorka Svarovskog, Đovana Engelbert, i naravno – osnivačica SKIMS, Kim K.

“Za ovu saradnju, zaista smo želele da slavimo individualnu kreativnost i unesemo više glamura u naše svakodnevno oblačenje”, istakla je Kim u zvaničnom saopštenju za medije.


Ono što izdvaja ovu saradnju je to što SKIMS po prvi put odstupa od svog poznatog minimalističkog oblika odeće. Kolaboracija sa Svarovskim predstavlja najnoviju u nizu visokoprofilnih saradnji za brend, koji je 2021. godine udružio snage sa Fendijem, a nedavno je i ozvaničio da je, potpisivanjem ugovora, postao partner NBA lige.

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели SKIMS (@skims)


Potvrđeno je da je kompanija dosad vredna već 4 milijarde dolara, a revolucionarno obaveštenje je došlo u trenutku kad Kim koristi svoj brend za eksperimentisanje i, jednom rečju, igru. Podsetimo se, SKIMS je nedavno predstavio kontroverzno oblikovan model brushaltera nazvan SKIMS Ultimate Nipple Bra, koji vizuelno stvara izgled vidljivih bradavica (kao što mu ime sugeriše).


Od Koko Šanel do Rijane: Svarovski kristali kontinuirano obeležavaju pop kulturu

Brendu kristalnog nakita nisu strane ikonične saradnje sa nizom poznatih dizajnera, kao ni redovan i uticajan upliv u svet mode i pop kulture. Danijel Svarovski, osnivač brenda, blisko je sarađivao sa Robertom Gosensom, legendarnim juvelirom Šanela koji je od 1953. kreirao neke od najupečatljivijih kostima za revije i prezentacije ove modne kuće.

Koko Šanel je bila poznata po sklonosti ka blistavom i glomaznom kostimskom nakitu koji je dodavao intrigu i kontrast njenim uobičajenim prigušenim paletama boja i siluetama boxy kroja, a saradnja sa Svarovskim je samo dodatno ozvaničila njenu ljubav prema sjaju i kristalima.


Ujedno, Svarovski je sarađivao i sa kućom Maison Gripoik (koja kreira couture nakit od 1869. godine), a takođe je održavao poslovne odnose sa markama kao što su Lanvin, Dior, Balensijaga i Sen Loran. Brend kristalnog nakita se rano etablirao kao nezaobilazna modna sila, pa je tako ukrašavao delikatne kreacije za Kristijana Diora, ali i uređivao ekstravagantne kraljevske krojeve sa izraženim strukom za Kristobala Balensijagu.

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели SKIMS (@skims)


Davne 1957. godine, Svarovski je stvorio živopisni dragulj inspirisan blistavim prelivom polarnog svetla poznatijeg kao Aurora Borealis – i to uz pomoć Kristijana Diora, a kamenje je postalo središnji deo kultne Diorove crne koktel-haljine koja se i danas nalazi u arhivama modne kuće.


Ovakve kolaboracije sa modnim gigantima traju decenijama, stvarajući značajne trenutke na pisti – kao što je nezaboravna Viktor & Rolfova revija za jesen-zimu 1999. godine, koja je ušla u modnu istoriju zbog prezentacije poznate „ruske lutke“.


Ipak, bilo je potrebno čak 15 godina da Svarovski ponovo stvori momenat u pop kulturi koji bi mogao da parira saradnji sa Viktorom & Rolfom, ali se, budimo iskreni – čekanje isplatilo. Poznati juveliri su se 2014. udružili sa Adamom Selmanom kako bi po tačnoj meri kreirali potpuno prozirnu haljinu koju je Rijana nosila na godišnjoj ceremoniji dodele nagrada Saveta modnih dizajnera Amerike u Njujorku.


Sa više od 230.000 kristalnih kamenčića, haljina se našla na naslovnim stranama magazina širom sveta, a ujedno je pokrenula i brojne diskusije i reakcije na društvenim mrežama.


Najnovija Svarovski saradnja sa Kim Kardashian možda nije predstavljena na modnoj pisti, ali je svakako finansijski pristupačnija za širu populaciju. Pritom, svako ko nosi SKIMS i Svarovski brushalter može da rekreira Rijanin nezaboravni odgovor novinarki koja ju je pitala zašto nije pokrivena. “Zašto ti moje grudi smetaju? Jesu pokrivene, u Svarovski kristalima, devojko.”

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR