Tolika okupiranost, uznemirenost i konstantna priča o korona viorusu dovela je i do toga da se nađe i u modnom trendu. ranije ove godine, streetwear brend Cloney napravio je kopiju Valentino dizajna sa rečju Vaccinated umesto uobičajenog imena brenda. Ali, umesto podnošenja tužbe zbog kršenja autorskih prava, Pjerpaolo Pićoli, kreativni direktor luksuznog modnog brenda, uradio je upravo suprotno.
Nakon što je kupio pet preostalih dukserica sa Cloney sajta, Pićoli im je ponudio zvaničnu saradnju, pri čemu sto posto zarade od prodaje ove kreacije, koja košta 750 dolara, odlazi UNICEFU i Svetskoj Zdravstvenoj Organizaciji, odnosno njihovom COVAX programu.
Cilj ovog projekta je obezbeđivanje Covid-19 vakcina zemljama koje tek treba da dobiju svoj kontigent. Komentarišući ovaj svoj poduhvat, Pićoli je izjavio: “Nisam želeo da ukradem ideju, iako mi je žao što se nisam dosetio prvi”. Takođe je rekao da je uspeo da ubedi vojvodu Kristijana Džordža III, osnivača brenda Cloney, da donira ovu ideju Valentino kompaniji, a potom je dodao: “Mogu da pričam o karnerima i mašnama do prekosutra, ali ponekad, morate koristiti svoj glas da kažete nešto u šta zaista verujete, a smatram da je naša društvena odgovornost da se vakcinišemo. Biti nevakcinisan nije simbol slobode. To je simbol nepoštovanja prema svim ljudima oko vas”.
Ranije ove godine, Pićoli, kao i Lady Gaga, objavili su fotografije na Instagramu noseći kopirane verzije dukserice, dok se original može kupiti putem zvaničnog Valentino sajta.
Glas javnosti/luxlife.rs