Imali smo prilike da svedočimo mnogim povraćajima trendova, kao što su zvoncare iz 70-ih ili odela 80-ih, što nam samo govori da stvari koje više ne nosimo imaju šansu da ponovo ugledaju svetlost dana. Ovaj kružni tok sveta mode ne znači da viđamo identične stvari onda kada mislimo da su nas zauvek napustile, a vrate se. Ne, jer svaki trend koji vrati pokoju stvar iz ranijih godina, ima poseban savremeni tvist, što ga uklapa sa današnjicom. Ili pak ljudi zaboravljaju neke pase stvari, pa ih ponovo nose kao da je prvi put.
Danas kada se osvrnemo na popularne stilove, ne možemo a da ne pomislimo da vremeplv zaista postoji. Ono što trenutno vlada ormarima jesu farmerice širokih nogavica i plitkog struka, majice jakih boja i dikretnih natpisa, ali zašto se sve to vratilo?
pixabay
U pitanju je jedno pravilo u modnoj industriji, čuveni bumerang koji nam donese određene stilove nakon okvirno 20 godina. To objašnjava zašto se ponovo u velikim prodavnicama i modnim pistama uveliko nosi vreme 2000-ih godina.
Trendovi se već dugo menjaju sa svakom generacijom jer mladi ljudi teže da kreiraju sopstvene identitete i daju svoj pečat modi. Osim što uzimaju inspiraciju iz pop kulture, mlađe generacije često razmatraju društvene i ekološke razloge pre nego što kupuju - plus, ne plaše se da preuzmu vođstvo i postave sopstvene trendove.
Društvene mreže su donekle promenili način na koji se trendovi pojavljuju, pogotovo jer se svakome pružasšansa da postane popularan ili viralan na mrežama poput "TikToka" ili "Instagrama".
Strpite se da konačno onu staru garderobu možete nositi kao retke komade.
Glas javnosti OT1S