Glas Javnosti

ZLATNE GILJE! Manolo Blahnik na neobičan način proslavlja 50 rođendan

Moda
Autor: Glas javnosti

Dizajner rođen u Španiji otkako je 1971. godine lansirao svoj istoimeni brend očarao je svet modernim cipelama.

Manolo Blahnik je od samog početka stvarao magiju u butiku "Old Church Street" u Londonu, koji je, uprkos svojoj skromnoj veličini, mamio zvezde koje su bile veće od života-prenosi luxlife.rs.

I dalje je tamo, iako je upravo otvorio veliku prodavnicu u njujorškom Aper Ist Sajdu gde su njegove cipele jednako lepe kao i skulpturalna umetnička dela.

Posle 50 godina u poslu, Blahnikova teško stečena reputacija kao majstora zanata traje. Njegova kompanija je 2019. godine kupila renomiranu italijansku fabriku obuće Calzaturificio Re Marcello, koja se decenijama bavi proizvodnjom cipela za luksuzne brendove.

Sada visokokvalifikovani majstori ateljea stvaraju isključivo za Blahnika. Sam dizajner redovno nadgleda rad u fabrici, osiguravajući da svaki par bude napravljen kvalitetno i da ostane veran svojoj viziji. Blahnik je, takođe, poznat po izbegavanju trendova, rekavši:

- Ne želim da budem pod uticajem trendova. Nekad sam uspešan, nekad nisam, ali to je moj proizvod, moja ideja i pratim je do kraja.

Kako bi proslavio 50 godina rada, dizajner je predstavio Capsule Gold kolekciju cipela, koja sadrži 19 modela, u rasponu od cipela sa potpisom kao što su Hangisi i BBLA do potpuno novih silueta, koje zaslepljuju svojom božanskom nijansom.

- Pedeset godina učenja bilo mi je potrebno da napravim najlepše dizajne koje mogu da predstavim u ovoj impresivnoj kolekciji - rekao je dizajner povodom lansiranja.

Bilo da se radi o njihovoj veličanstvenosti ili njihovom značaju za Blahnikovu karijeru, cipele u Gold kolekciji su obavezne za svakog ozbiljnog kolekcionara kreacija sa njegovim potpisom.

Campari štikle su prvi put predstavljene 1994.

- Prošao sam kroz barokni period ranih devedesetih i želeo sam nešto da se suprotstavi tome, pa sam postao minimalista - objasnio je dizajner.

Zaista, privlačnost Campari cipela i njihovih naslednica Camparinew leži u raskošnoj silueti, sjajnom laku i grubim detaljima. Cipele povodom 50. godišnjice su još posebnije, dolaze od kože koja je nalik "napukloj" zlatnoj foliji. Njihova cena je 680 evra.

HANGISI

Precizno zakrivljeni vrh, svetlucava kristalna kopča, štikla - ovo su karakteristike koje definišu najpoznatije cipele Manola Blahnika. Hangisi je predstavljen kao deo njegove kolekcije za proleće/leto 2008. godine, a kasnije je ušao u istoriju mode kada je Keri Bredšo zaprošena sa plavim parom.

Cipele ostaju omiljene nevestama, čak su primećene na Lejdi Gagi u sceni venčanja iz njenog filma, House of Gucci. Ko ne bi želeo da pravi uspomene sa ovom novom verzijom, koja sija zlatnom kožom i mrežicom, kao i Swarovski kristalima? Koštaju 930 evra.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR