Kompanija predviđa da će njeni prihodi u tekućem kvartalu pasti za devet do 11 odsto međugodišnje, što je neprijatno iznenadilo analitičare koji su očekivali blagi rast, prenosi Gardijan.
Glavni izvršni direktor Endrju Ris navodi da su američki potrošači postali "veoma oprezni" i sve manje kupuju pošto su zabrinuti zbog aktuelnih i budućih poskupljenja.
Kroks je takođe upozorio da će nove američke carine smanjiti njegov prihod za oko 40 miliona dolara u drugoj polovini 2025. godine, a očekuje se da će godišnji trošak carina biti oko 90 miliona dolara.
Kompanija je na novu situaciju odgovorila merama štednje, smanjenjem zaliha i povlačenjem promotivnih akcija kako bi zaštitila profitabilnost.
Pored navedenih faktora, čini se da "kroksice" jednostavno izlaze iz mode.
Tokom pandemije visusa korona je ova "ružna obuća" postala hit zbog udobnosti, pa su je čak nosile i neke poznate ličnosti.
U poslednje vreme se, međutim, u modu vraćaju sportske i atletske patike, što je trend koji će se verovatno nastaviti zbog nadolazećeg Svetskog prvenstva u fudbalu 2026. i Olimpijskih igara u Los Anđelesu 2028.
Glas javnosti T02S